søndag 6. februar 2011

Project Paintraits



3 kommentarer:

  1. Fantastisk! Du får til helt utrolige ting i et program som jeg kun ser på som siste utvei. Hvis alle nye PCer eksploderer og jeg plutselig må prestere på en offwhite firkanta 386 med Windows '93, ja da kanskje jeg må ty til Paint. For å si det med en floskel: Du lager gull av gråstein. Fortsett med det. Ikke minst er det en høy verdi hvis du skal undervise i IKT på en skjermfattig ungdomsskole i en datagjerrig kommune, hvor fem PCer fordeles på en halv klasse, og arbeidsminnet er så begrenset at Adobe Photoshop 7.0 harker og hoster seg fordi man har markert et litt for stort område i et 80K stort bilde. Ja da er det godt å ha Paint der alt går som et olja lyn.

    SvarSlett
  2. hahahaha! Jeg burde tatt en tidsreise tilbake til tidlig 90 eller seint 80, der ville jeg blitt en hit! Veldig gøy med fin og morsom kommentar :)

    SvarSlett
  3. halvcrazy saker, Ane! Jeg liker det:)

    SvarSlett